Lite gjort :)

I dag har vi fått lite gjort :) Åkte upp till Öb och kollade lite, köpte bland annat en liten linte zinkhink som jag har ha brevid min andra stora zinkhink :) Med penser i :) Också köpte vi flyttkartonger :) Sen åkte vi till Dollarstore och Rusta :) Där köpte vi lite shampo och balsam :) Muggarna på Dollar :) Och lite smått och gott :)
När vi kom hem så packade vi ner all porslin i 2 av flyttkartongerna vi köpte :) Så nu är de nerpackat :) Och nerställt i källaren :)
Och den här helgen har vart en riktigt städhelg känns de som :) I fredags tvättade vi och jag städade i köket :) Sånt där grundligt :) I går så stoppade vi ner alla trådar som hade gått upp i soffan in i soffan igen :) Nu ser den ut som ny :) De gillar vi mycket :) Och i går så städade jag i linneskåpet, vek allt fint och la allt i ordning, sen kände jag att det var dags att rensa i min tros och strumplåda :) Haha. Det var hemskt mycket däri som inte skulle vara där :) Haha. Men nu ligger allt i ordning :) Och det känns så jäkla skönt :) Bara resten av byrålådorna kvar :) Haha där ligger också allt huller om buller. Men det får bli under veckan :) Men de kanske blir under kvällen också :D Hatar oordning det är de värsta jag vet och jag får nästan panik när det ligger i oordning. Och det bästa jag vet är att tänka på vårat hus :) Hur vi ska ha det och jag vet ju exakt vilka tapeter vi ha ska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0