Hatar att vara sjuk...

... så jävla mycket. Jag kan inte andas ordentligt, hör ingenting för jag har totalt lock i vänstra örat. Jag tänkte, nej men va fan i morgon kan jag jobba! Vem försöker jag lura egentligen? Nej det kan jag inte i det skick jag är i nu. Jag sover i natt sen i morgonbitti får vi se helt enkelt. Hoppas att jag känner mig pigg nog, blir så otroligt rastlös av att bara gå hemma och vara sjuk. Har sovit ungefär hela dagen, utom när jag åt lite och när jag kollade lite på tv.
Pratade med Magdalena på jobbet och till henne sa jag att jag skulle jobba men jag tror jag drog en lögn för henne. Ska nog dra i väg ett sms och säga att jag inte vet riktigt. Med tanke på att jag fortfarande hade feber, tog den nämnligen alldeles nyss.


Ja nu har jag iallafall gjort matlåda om jag skulle dra i väg till jobbet, nu tänkte jag krypa ner i säng.

Gaaah blir galen på denna förkylning... Och nu när de är så mycket att göra på jobbet också!!!


Kommentarer
Postat av: Lea

Kära vän, du stannar hemma imorn. Det är en order ;)

Om vi har mycket på jobbet så är det så. Det är det sista du ska tänka på. Vi klarar oss alltid :)

Så stanna hemma och kurrera dig, du blir inte frisk av att jobba. Man ska vara hemma och ta det lugnt när man är sjuk. Kraam

2009-06-08 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0