En arbetsdag avklarad...

... gick förvånansvärt bra att jobba idag :) Lite rinnig i näsan men de gick bra iallafall :) Fick med mig två påsar böcker hem :) Har nu 4 stycken fullproppade påsar står och skräpar. Har ju ingen plats :( Men snart så :) I huuset :) Ska jag bygga en otroligt fint bokhylla :P Eller de kanske inte blir jag, De kanske blir Mathias :) Har hittat en hörnkombination, men jag vill nästan bygga en själv för då blir de ju mer måttanpassat till våra väggar och tak :) Jaja.
Har gjort en deal med Angie, när dom bor där veckan vi är i Tunisien ska vi köpa en hink med lackfärg också får dom måla allt vi säger åt dom att måla :D Haha. Lite tak där och där :) Och lite golvlister :) Skönt att komma hem och ha de klart :) Hihi :)
Nu är de Sverige - Malta och de ska jag nu ägna min tid åt :)

Hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0