Blev ingen morgonpromme idag..

.. fy fan när jag vaknade av klockan, heeelt slut i huvudet, Kände bara neej jag tänker då inte ta någon jävla promenad idag. Så jag stängde av och väntade en extra timme till den riktiga klockan. Drog i mig ett glas vitaminer också :P Vill inte bli sjuk nu. Jag orkar inte bli sjuk och jag har inte råd att bli sjuk heller.
Och nu funderar jag  på att ta bort min veckas semester som jag har v.31 men kanske kan vara ledig en torsdag och fredag så blir man ändå ledig lite, för jag har fan inte råd att ta ut någon semester för den är ju obetald. Sen sticker vi ju till Tunisien v.36 så det är bara att stå ut :) Och det är ju också obetald.

Ja iväntar att få sticka till jobbet 10-18 idag sen i morgon är de 10-14 och 15.30 ska vi till banken och ta det där handpenningslånet :)

Ja nä jag ska väl göra de sista innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0