Allt är fixat

.. nu är allt fixat till i kväll, drickat står på kylning, taxinarna är beställda, musiken pumpar, och humöret är på topp. Bra taggad det enda som saknar är Mr. Sunshine. Dom där kransarna tror jag att vi hoppar idag :P Kankse närsta midsommar :) Då kanske de är fest hos oss :P Haha :) Vem vet :)
Ska över till mamma och äta klockan 18, sen ca 19.30 kommer taxin och hämtar upp ett gäng och tar oss till Årsunda :)

I dag har Helene färgat mitt hår :) Nu slipper de se slitet och fett ut, även fast jag precis har duschat. Så blir de ju med svart hos och ljus utväxt. Det ser ut som skit helt enkelt, men nu slipper jag göra de på några veckor :)

Skulle ha fått min lön idag, sa chefen. Tror ni jag har den på kontot? NEJ. Jävligt trött på det här nu. Det är tredje månaden på raken vi inte får lönen som det har blivit sagt. Ska skälla på han på måndag. Så här får de inte  vara.

Kommentarer
Postat av: Linda

förfesten är i full gång här hemma nu, see U later.. och du, ser ut som om det håller på att spricka upp här i årsunda :) hoppppppas! puss

2009-06-19 @ 16:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0