25/6

Kanske lite mer att skriva om nu :P Soltorka i mitt huvud tidigare idag :) Det är strålande väder och en annan jobbar dagarna ut och dagarna in. Skulle helst vilja ligga och steka i det fina solskenet :) Men jag  har ju  hela sommarn på mig :) Och skulle de skita sig så har jag tunisien på mig att skaffa mig en bränna :P
Nu på eftermiddagen har jag städat en massa, i går kväll sa Mathias: I morgon går jag upp med dig för jag tänkte städa lite innan jag drar till Gävle och skaffar passet :)
Åh skönt tänkte jag. Kommer hem och de ser likadant ut innan jag åkte hemifrån i morse. Då blev jag ledsen, jag som hade hoppats på att komma hem till ett fint nystädat hem. men jag tog saken i egna händer och gjorde de fint :) Gjorde tilochmed lite extra som att rensa i mina lådor och en massa sånt :)

Nu sitter jag här med nytvättat hår och är måttligt trött. Jag känner mig iallafall fräsch i huvudet :)

Nu har Mathias kommit hem och inte sagt ett knyst om hur fint jag har gjort de. De är uppskattning de.

Men skeneet bedrar. Han tog en titt på dammsugaren och sa, Åh har du städat, vad fint du har gjort älsking. Han märkte inte att de var städat han såg bara dammsugaren :P HAHA. Men jag älskar honom ändå min Pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0