Torsdag

Ja som sagt torsdag idag, och jag har jobbat ill 18 som vanligt :) Tog ledigt på måndag också :) Förhoppningsvis blir de stranden då, få lite färg :) Nu får de ta och bli lite sol när jag är ledig!! de tycker.

En annan skittråkig grej är att vi har haft en extranykel till lägenheten hemma hos mamma som nu är borta. Härligt. Har letat och letat. Tur är de att vi har iallafall 2 månader på oss att hitta den, annars blir de tråkigt. Önskar de kommer fram innan de blir dags för flytten annars börjar jag grina kan jag säga. Kan inte minnas när de användes sist heller. Är de någon som minns att jag har använt den är ni vänliga att slänga in en kommentar eller ett samtal till mig. Hittelön!! På en grogg eller två :P

Ja nej jag ska fortsätta kika runt lite i lådor och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0