Tisdag

I dag flirtade jag med Henrik om att få gå hem klockan 16, så han var så snäll och ställde upp. Snäll han :) Sitter hemma nu och ska snart göra lite mat och matlåda :) Stekt potatis med korv & bacon och stekt ägg. Det ska bli riktigt gott tror jag :) Och rikligt med ketchup :) Mums filibabababababa :)

Angie och Babi verkar ha de underbart i Turkland, och jag jävligt sotis kan jag tala om, inte för att jag misunnar dom de, men jag önskar att jag fick vara med :) Hihi :) Men det är våran tur snart :) Tur är väl det med lite solsken :) Om jag har fattat de rätt kommer de inte bli någon mer sommar i  Sverigelandet. :( Och eftersom jag är en sann soldyrkare blir jag lite ledsen över detta och som jag har sagt tidigare ska jag försöka se de positiva i det mesta men det kan jag icke göra i denna situation.

I dag ska jag åka till Erica i Hofors, det ska bli trevligt för de var evigheter man såg till henne :) Kankse man ska slå till på en kebab då :)

Appropå kebab, jag skrev till Angelica i går om att hon inte fick glömma att prova kebaben för i Turkiet är det heeeelt underbar. Jag berättade för Josefin om att den var jättegod och både hon och jag blev skiiiitsugen på kebab, inte så konstigt kanske när vi stod och frestade varandra med olika tillbehör och liknande. Haaha, jag kommer hem på eftermiddagen efter en hård arbetsdag och fortfarande skitsugen på kebab, också hittar jag en påse på köksbordet och öppnar påsen, var ligger där då? En tom jävla kebabkartong. Haha då har Mathias ätit kebab till lunch den lille bävern. Haha allt slutade med att jag var lite småsur över att jag inte hade fått kebab. Men jag tror jag ska göra slag i saken idag och köpa mig en kebab med bröd :)

Det var allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0