Söndag

Kom hem vid tre inatt, mamma hämtade upp oss vid resecentrum :) Kom hem och bums i säng.Har nyss vart hem till mamma och duschat. Kom fram till att de blir en dag på Furuvik idag :) Men dock så ska mamma köra :D  En annan är smått bakfull men de var de värt. Så otroligt roligt i går, spelade lite dålig musik men annars var de en riktigt bra kväll!

Och i går har jag aldrig varit så förbannad någon gång i hela mitt liv. Jag drog ju till Valbo direkt efter jobbet och där mötte jag upp Angelica och Babak, Sen när vi kommer tillbaka till bilen så sitter de en hund i en bil, med rutan nervevad 3 cm, vi ringde 112, in till coops kiosk och sprang in på Ikea om att ägaren skulle komma till bilen. när kärringen kom till bilen blev hon måttligt utskälld. haha. Det var stekande sol på parkeringen. och vi sa både det ena och de tredje, bland annat jävla idiotkärring, du är ju för fan dum i huvudet. fy fan för människor som dig. de vi fick till svars, men skör er själva och skit i andra. härlig inställning. önskade jag hade slagit in rutan på bilen, det får man ju nämnligen göra när de sitter en hunh i en bil i en sån värme som de var igår.

nej fy fan jävla kärring, skulle inte tveka att sparka på henne när hon ligger.


Kommentarer
Postat av: Lea

Det är så jäklans hemskt att folk lämnar djuren i bilen, vissa lämnar ju även barnen. Det är sjukt, det är oansvarligt och jag vill inte ens tänka på hur jag skulle reagera om jag såg detta.



Så hon intog försvarsställning och tyckte att ni la näsan i blöt? Plåtpannan skulle ha fått sätta sig i den bilen och sitta där själv några timmar..

2009-07-05 @ 18:36:40
URL: http://egolea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0