Söndag!

Och nu skulle jag ha skrivit, åhhh jag hatar söndgar mest av allt blablabla.. Mren det gör jag inte nu för att jag är leeeeeedig :) Tanken på att jag får sova huuur länge jag vill i morgon, eller förrsten jag ska ju till kiropraktorn :) Men det är det ju värt, och förrsten ska man inte sova bort sina semesterdagar :) Man ska njuta.

Kom hem kvart över tio till Resecentrum, där stod Tobey och väntade. vi var 5 syckna som skulle in i en liten Audi A4 och alla är långa plus några kilo över gränsen, allt slutade med att jag låg som ett mongo i baksätet över alla andra, och det roligaste var att när jag skulle ut så gjorde alla illa sig utom jag! HAHAHA :)

Iallafall kom vi hem och jag bums i säng med boken män som hatar kvinnor, har kommit ungefär halvvägs men det är underbart bra, jag visste att jag skulle ge den en till chans!

Och appropå ingenting, Rosella är den sämsta båt jag någonsin har åkt på!!! Nej tacka vet jag Eckerölinjen..

HAha oj nu blev de visst lite stor stil här..

Då ska jag avrunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0