Söndag!

Hatar söndagar mest av allt i hela världen. Just för att de är i princip den dag av alla andra dagar jag är ledig och tror ni jag får sova? NEJ. Jag har så mysiga katter som så gärna vill mysa och buffa på mig mitt i ansiktet!! Och riva samt slicka mig på fötterna! Då vaknar jag och sen kan jag icke somna om. Det är jobbigt då jag är så jävla trött annars.
Nu ska jag börja läsa på Stieg Larssons andra bok i Millenium serien för tredje gången. Ska ge den ett till försök :) Jag kommer bara liksom inte in i den. Men ett till :) Sen ser jag filmen!


Jag vill till Valbo idag, men jag har inte nå pengar att spendera, då kanske pappa har lite pengar över som han inte vill ha. Ska nog slå en pling till han sen! :) HIHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0