Onsdag

Åh vad dagarna går fort :( I måndags var vi hem till Mathias papi som fyllde år, drack någon longdrink men inte allt för mycket. Salongsberusad kallar jag det :P Mathias däremot. Ojojoj. Säger ingenting jag så har jag ingenting sagt.
I går åkte vi till Rättvik och kikade på lite bilar. synd att hela Sverige var där, vi tröttnade ur och drog till Falun för en stora mosmenyn :P Kom hem till lyan klockan 1.35 och katterna har aldrig varit gladare :P Direkten i sängen och i dag blir de till att åka Gästrikland runt för att kika på möbler med Angie och Babi. Men hon svarar inte på cellen så dom sover väl förmodar jag!!

Ja nej nu ska jag nog få upp karln och äta lite frukost :)

Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0