Måndagskväll!

Som sagt vi har tvättat lite kläder nu på kvällningen, sen fick jag nog och tog på mig skorna och travade ut på en powerwalk, Mathias var inte sen med att hänga på :) Så vi var ute i 40 minuter ungefär. Och när vi kanske hade gått i 10 minuter var jag helt andfådd. Jag tänkte men va fan är det här, sen efter 20  minuter kom jag in i det och det gick på skitbra. Tills sista uppförsbacken där jag fick för mig att vi skulle tävla upp. Haha då blev jag lite trött. Haha.
Saknar det här med att röra på mig. Saknar det skitmycket, speciellt badmintonen. Men det går inte att träna så ofta som jag gjorde förut, kunde jag göra det skulle de inte finnas något att snacka om. Men som sagt det är skitsvårt när man jobbar till 18 varje dag. Men nu i höst ska jag försöka göra något åt det att man kanske kan träna EN gång iallafall, att kunna gå en halvtimme tidigare någon dag gör nog ingenting. Ska se vad jag kan göra. :)

Har precis duschat och fått upp kläderna i lägenheten, vänta på att håret ska törka och invänta Mr John Blund! Då ses vi i morgon!

Hejhejhejhejhejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0