Lördag

Jobbat idag fram till 14, sen vart de hemmåt och åt med Mathias, mamma och moster Marita. Känner mig så jävla rastlös, Det är den enda dagen på veckorna jag är ledig dagen efter och vad jag då? Sitter hemma och skriver blogg.. Så jävla uttråkad så de finns inte. Känner att jag är så irreterad på att jag inte gör något, smågrinig och jävligt lättirreterad just nu så jag känner tårarna innanför ögonlocken.

Just nu är Angie och Babi på väg till Turkiet :) Härligt för dom kan jag tala om, värmen är underbar där just nu! Lovley :)

Nej nu ska jag fortsätta göra ingenting.

Inte ens ett hejdå tänker jag bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Lea

Du låter nästan utbränd! En vecka kvar, sen får du en veckas ledighet! Veckorna går så jävla sjukt fort, jag vill vara ledig längre :(

2009-07-18 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0