Fredag = Semester

Yes nu har jag semester, en heeeel vecka obetald semester :) Och det ska bli hur underbart som helst, drog till Valbo efter att ha slutat kl 2 i dag :) Hittade inte så mycket som jag hade hoppats på heller. Glömde såklart att köpa hårdfärg så man ser ju ut som skit i skallen :( Men det får göras under söndagen eller måndagen :)
På måndag kl 11 ska jag till Kiropraktorn  :) Äntligen får jag fason på ryggjäveln, så ont om nätterna att jag inte kan ligga riktigt :( Men skönt ska de bli :)
Nu blir de till att grilla lite hos mami :) Sen i morgon dags för en dagskryssning med ett jäkla gäng :) Trevligt ska de bli iallafall .)


Tjiiiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0