Fredag

Jobbet = 8 timmar
Hemmet = 4 timmar

Känns i kroppen att jag spenderar all min vakna tid på jobbet, inte all min vakna tid, men som ni ser så är de 4 timmar mer på jobbet än hemma, med tanke på att jag lägger mig ganska tidigt för att klara av en 8 timmars arbetsdag. Nu är de endast en vecka kvar på jobbet innan de är dags för min obetalda semestervecka. De känns också skit, att man inte kommer få ett öre den veckan :( Men jag måste annars dör jag!

I tisdags var vi på Transformers två och det var den bästa sf/aftion film jag sett :) Grymt bra och ni som känner mig vet att jag hatar filmer jag inte kan tänka mig in i. Men den var grymt helt enkelt. Och det som är lite roligt är att hon som är hans flickvän heter Mikaela i filmerna :) Visste inte ens att man kunde heta så i USA fast de fick jag ioförsig veta för ett tag sen:) Men man utalar de Mikejla :) Lite roligt tycker jag iallafall :)

I dag har jag beställt lite sängkläder, tyg till gardiner till köket och 2 ljuslyktor från Jotex :) Jag ska sy mina egna gardiner till köket :) Kan  ni tänka er :) Tyget jag har köpt är otroligt fina och kommer passa som handen i handsken i vårat kök :)

Trodde inte heller att denna dag någonsin skulle komma, men det innebär ändå jobb i morgon. Iallafall mindre folk och sisodär 4 timmar kortare arbetsdag :) De gillar vi. De brukar gå fort på lördagarna :)

Ja nej jag ska väl runda av, karln lagar mat så jag ska nog göra han sällis :)


Taaataaa


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, jag kommer in till bokia på måndag säger jag bara !!! :D

2009-07-18 @ 05:32:20
URL: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0