Fredag!!

Ja men de var som jag trodde, fredag kom ju efter torsdag :) I dag har tiden kutat i väg och jag har inte en aning om vad fan jag har gjort på jobbet. Haha. Kom hem för ca en kvart sen och jag hämtade ut mitt och Mathias paket på Coop extra :) Massa gardiner och 2 par tights till mig :)

Har inte mycket att släppa från mitt hjärta så jag låter de vara.

Tjiiing

Just de.
Idioten: Tjiiiing tjiiiing tjiing, hörde du vilken låt?
Jag: Haha va? Nej?
Idioten: Tjiing tjiiiiiing tjing, du hörde vilket låt de var va?
Jag. Hehehe jaaa (hade inte en jävla aning av vad killen snackade om eller rättare sagt sjöng om)

I bland kan de vara riktigt roligt att jobba i affär, och de senaste halvåret har både det ena och det tredje hänt. Haha de finns bra med original! Haha

Kommentarer
Postat av: Lea

HAHA! Dessa knepiga människor kan förgylla ens dag :) Samma med den där killen med det roliga skrattet!

2009-07-13 @ 15:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0