Deppig?

Tänker bara massa negativa tankar... Tills jag kommer på mig själv att så här kan man inte gå och tänka då blir man ju depremerad. Jag ser ofta det negativa i allt, jag kan inte tänka positivt av mig själv utan jag eller någon säger åt mig att sluta.

Då kan man ju undra varför jag gör det? Varför jag alltid ser de dåliga i allt? Varför jag aldrig kan se de från den ljusa sidan?
Man ska aldrig nöja sig har jag hört, men måste ju fan uppskatta saker och ting!!

Skärpning på mig. Annars kommer de sluta med massa uppåtpiller och sömntabletter, och helst är jag hellre glad av naturen!

Som sagt skärpning på mig!!!

Men jag måste bara klaga på en liten grej, varför spöregnar det när det är min ENDA lediga dag på veckan? Och därför nu ska jag komma på något bra med att det regnar! Jag kan fortsätta läsa i någon utav dom 5 böckerna jag har påbörjat.

Ja det ska jag göra! Det ska bli skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0