Andra jävla juli!!!

Vafan, det är torsdag på veckan och de är helt sjukt. Helt dött på jobbet i denna värmen, då jag tror att 90% av Sandvikens befolkning som är lediga hellre drar till sanden i Hedåsen eller någon annan badstrand. Jag tror inte att dom tänker: Ja nej men en ny bok skulle vi ha haft. Ingen tänker så dagar som dessa. Men jag klagar inte på värmen :) Jag älskar de.

I går kväll drog jag, Helene och hennes jycke Rambo till Hedåsen så han fick svalka sig lite :D De gillade han, men blev ledsen när vi skulle åka hem, stackarn :)

Ser fram emot lördag för då blir de utgång i Gävle, vet dock inte vart neeeee nu blev de kursiv igen.... Vet inte vart vi ska ut i Gävle, blir väl Slick eller Hangloose. Förmodar jag

nej nu blir de en dag på bokhandeln.

Förresten jag tror jag ska skriva en bok :P HAHAHA

Kommentarer
Postat av: sandra

haha hennes jycke, haha du är klocken du :p

2009-07-05 @ 16:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0