YESMAN

Ska jag se på bio i kväll, åker in med Angiefilangie :) 21.15 börjar filmen, niiiice :) kanske blir lite poppppppcooooorn och en stor cola till de :) sen den 16 januari är de premiär för bröllopsduellen som jag absolut ska se :) verkar ju huuur bra som helst :)
Mathias är med Juuunas på hockey i dag :) Trelvigt han frågade om jag ville följa men jag avstod och satsade på en bio i stället :)
Faan jag har haft ont i huvudet hela dagen :S till och från vaknade vid 8 tiden och hade väääärsta migränen jag någonsin har haft, tog 2 tabletter och la mig igen. mådde också så jävla illa. men sen gick de över och vaknade pigg sen nu på kvällningen har jag de börjat komma tillbaka. 2 tableter igen då... hmm...
längtar efter min kalla cola. men nu slog de mig. kanske man har fått ett behov efter cola? Hmm därför ska jag dricka fanta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0