Tungpiercing!?

I går på quizen så tappade jag kulan och svalde den, så jag fick panik för sist jag inte hade i staven på 2-3 timmar fick jag pressa igenom den och de kändes kan jag säga, men turen hade jag med mig så jag gick hem till Tobias som bor 50 meter från Kharma hans flickvän Matilda har också hål i tungan och hon hade massa stavar och kulor :P, kom dit lite halvfull och skulle fixa de. hmm de gick som de gick så Matilda fick hjälpa mig :P Haha.
Nu är allt i sin ordning men jag funderar på att ta ur den, och låta de läka igen, för man får då en jävligt ful och äcklig tunga efter man har haft hål i den. Usch. Jag får tänka över de ett tag och inse fördelar och nackdelar helt enkelt. Finns inte så mycket fördelar faktist, men massa nackdelar. Tänderna åker på mycket stryk när man slår i och i bland biter på den.

Nu på kvällningen har min kärlek vart och köpt mat :) Mmmmmm satt fint i kistan, har mått som en påse skit hela dagen. Men hade bra skoj i går :) Vissa behöver ingen badring när dom är små, hahahahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0