Trött på det här...

... Åhhhh jag är så less och trött på det här så jag vill bara gå och lägga mig, de tar på krafterna att aldrig veta hur de kommer bli och de är inte bara på mig som de tar på utan de är på allt.. Alla mina dagar går ut på att ständigt vara orolig om hur de kommer bli sen. Utan helgerna på Coop och endast jobba tisdag samt fredag på Bokia så blir inkomsten riktigt låg och de är rent utsagt skit. Leva som en jävla råtta och måste fan vända på varenda krona gör vardagen till skit. Längtat till April då man kommer få jobba heltid, då kanske man kommer känna ro i kroppen och mitt jävla blodtryck sjunker. Onsdag nästa vecka ska jag på läkarbesök IGEN och göra en läkarkontroll ta massa prover och allt sånt skiiiit. Nu är de faaaan inte mycket som  man har att hurra för heller.

Hoppas ni har det bättre än vad jag har de för som sagt det är skit!


HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0