Tisdag

I dag har jag jobbat :) 9-18 på Bokia och vi hade trevligt :) I september blir de Bokia utbildning och de ser jag fram emot gaalet mycket, men först ska de bli sommar och i september blir de TUNISIEN :) Bara så ni vet kommer jag tjata om de tills dagen vi åker :)
Slutade jobbet och Helene och Jenna kom hem till mig, vi drog ner på Monroes och käkade lite hamburgare och åkte hem, sitter i mitt kök nu med varsin dator :) Eller Jenna och Helle vid en och jag vid den andre :) Vi har pratat med Helles pv Ibrahim på msn och kollat på varandra i camen :) Haha...
Jag har träningsvärk i min rygg och mina armar sen jag och Denise simmade i går men de är skönt att känna kroppen värka efter lite träning :) Haha...

I morgon är jag ledig och de innebär en tripp till Valbo för att hämta ut min Bismarck ring som är på lagning, får tillbaka den i morgon :) Sweet :)

Nej nu annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0