Tisdag

I dag har jag jobbat, på lunchen var jag till sjukan och fixade det där med blodtrycksmätaren, slutade 18 och då var det dags för simning :) Simmade en timme med mami sen åkte vi och handlade lite :) I morgon tänkte jag göra en laxsallad :) Ska nog ta fram laxen i kväll slipper man tina den i morgon :) I morgon är de dags för lite badmintonträning, första gången på 2-3 månader tror jag :P Haha...
NUU vill jag köpa lägenhet, nuuuuuu vill jag ha papper på mitt jobb, nuuuu vill jag ha sommar, nuuuuuu vill jag ha min bil. De är fan mycket man vill men faan inte mycket man får heller...

Ska iallafall kolla på en bil imorgon som jag är skitsugen på att köpa. :) Lön får jag från Bokia i morgon också :) men helst av allt skulle jag vilja vinna 100 miljader så jag slapp gå och leva som en råtta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0