Promenad

Vaknade vid 12 tiden i morse och bestämde mig för att ta en promenad, fick med mig mamma och moster marita, var och handlade lite, ska äta tacos i kväll, brukar inte gilla de så mycket men i dag blev jag sugen på de :P
Jaa men i kväll blir de väl lugnt som alla andra kvällar jag har vart sjuk. Sändy ska till Årsunda och jag hade jättegärna viljat följa med med sjuklingen nr 1 kan tyvärr inte och appropå sjuklingar så kommer Mathias hem i morse och är heeelt täppt i näsan. stackarn nu är de hans tur. :( men jag ska vara världens bästa flickvän och ta hand om han som bara jag kan :P

nej nu ska jag kolla på en film som mathias redan kollar på, med orlando bloom, jag kollar gärna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0