Onsdag onsdag

yes i dag är de onsdag och mathias har påbörjat sin jobbvecka igen, och jag ska snart åka in till valbo för att hämta min ring som har varit på lagning :) Har kännt mig skitnaken utan den... sen ska vi upp till prix för att hämta mitt paket som har kommit :P Massa tubtoppar och tubklänningar :) MMMm sooooooommar :) Bara de sitter och passar bra :) Men de hoppas jag :)
Iallafall så kanske de blir simning idag? De var menat att vi skulle simma i går men mammas katt måddde inge bra så de blev inget, jag hade massa skoj med helle pelle och jennapenna i stället :) Men i dag blir de nog de simtag i bassängen :) Yesyes...

I kväll är de också quiznight :) Say yeah :) Hoppas man inte känner sig allför trött efter simningen :P Tror iallafall jag tar biler ner så alkoholen står ostörd :P

Vi har fått in nya boken LCHF kokboken av bland annar dr dahlqvist och jag hittade en smoothie som jag testade gör här på morgonen :) Kanske hur god somhelst och enklast i världen

1 dl turkisk yogurt vaniljsmak
1 dl grädde
1 dl kolsyrat vatten
1 dl valfri frusna bär

Och mixa i en blender eller med stavmixer tills alla bär har krossats, om man vill kan man ha ner någon isbit också men de stod jag över..


Ni kommer inte ångra er om ni provar, det där receptet räcker till ett stort glas och är perfekt som en bra start på dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0