MC-kort

Har sagt skitlänge att jag är sugen på att ta mc kort :) Riktigt roligt vore de :) Men man måste vara 20 för att få övningsköra med tung motorcykel med obegränsad effekt och de är väl de man vill ha, ska de va så ska de va :) dom har ju gjort om reglerna att man måste köra upp under en 2 månaders period om man klarat uppskrivningen, men klarar man inteeuppskrivningen så får man göra uppkörningen ändå och klarar man den så måste man klara uppskrivningen inom en 2 månadersperiod. Trodde även att de inkluderade MC kort och tyckte det var skit, men jag har suttit och letat och de står klart och tydligt att ett giltgt godkänt kunksapsprov gäller i ett år :) Sweeeet :) Vänta in 20 årsdagen sen är de bara börja plugga :) Men vem ska man köra med då? Hmmm jag har då ingen motorcykel, men funderar starkt på att köpa en :) Även om jag inte har något mckort, någon måste man ju köra med :) Haha annars kan de bli dyrt hos körskolan, och jag lovar de vill jag inte :P

förresten så ligger vi och kollar på Wildhogs nu :P HAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0