Lets dance...

... blir de i kväll med Hellepelle, hon kommer hit snart och då ska vi åka och handla lite smågötta till de då :) Mys :) I dag har jag köpt lite fotoalbum vi hade bra pris i butiken så de blev 3 st 2-pack fotoalbum för 150 eller ja egentligen 300:- men med våran personalrabatt fick jag 'ännu bättre pris :) Nu har jag alltså 6 fotoalbum att fylla de går 300 i varje album så de blir några bilder, sen köpte jag också en scraapbook som jag ska fylla med roliga bilder och texter :) De blir ju så fint när man anstränger sig lite :) Nu ska jag bara framkalla lite bilder :) tänkte framkalla från alla resor jag har varit på och bara i turkiet blev de 400-500 bilder om inte mer som ska in :)

Men man kan säkert rensa lite i den mappen också :P Sen har vi massa bilder från Bulgarien när vi var ett gäng på 11 pers som drog i väg så de kan man säkert fylla några sidor med i ett album :) Också bilder sen USA men de har jag lite framkallat men Angelica har en hel skiva också :) Sen har jag massa bilder från studentevents :P Massa skoj och massa minnen :) Kanske bäst att framkalla bilderna utifall datorn skulle krascha, fy vad knäckt jag skulle bli,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0