Katthemmet

I dag följde jag med Angelica till Katthemmet i Gävle och guuud vilka gobitar till missar :) Älskar dom redan och jag saknar dom, var där i 4 timmar och man har bandat till dom redan, speciellt Leo :) Underbaring.. Busade med han som tusan, sen fgick vi ut i karantän i en halvtimme kanske och där satt Lill-Sara, en liten kattflicka på ett halvår och hon var såååå mysig. Medans vi var där kom polisen med 2 katter som hade blivit övergivna i en lägenhet på Bomhus, hade inte fått mat eller vatten på 1 vecka. Fyy fan hur kan man göra så???? Jag fattar inte. Dom fick vi inte släppa ut så vi satt vid buren och klappade dom gav dom vatten och mat. Vilka härliga, jag kom på namnet på ena Maggie :) Som skulle döpas efter den heeeta manliga polisen som var med och lämnade missarna :) Ska följa mer någon mer dag och hälsa på mina nya vänner :)

Nu sitter jag i soffan och ska göra mig klar för sängen. Har en jävla dyngsmätare för blodtrycket på armen som tar blodtrycket var tjugonde minut. Nu efte 23 kommer den ta 1 gång i timmen :( Hoppas jag kommer få sova iallfall i morgon är de jobb 10-18 :) På lunchen ska jag till HC igen och ta bort den :) Klockan 13 :)

Nu ska jag borsta tänderna :) Hej kojan :)


Sleeeeeeep tiiiiiiiight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0