Januari2

Då var det nytt år och nya tag, min nyårsafton sög rätt rejält. Hade feber och förkyld som tusan! Men de ska ju alltid vara något. Jag har inte direkt något nyårslöfte mer försök och förhoppningar. Har iallafall hopp om att 2009 kommer bli ett ganska bra år för min del :P Mina trogna läsare kommer nog få följa mig under det här året med. Har väl 5 styckna :P

Nu ska Mathias snart åka till jobbet och de betydet natthelg för honom och med det så blir jag ensam vaaaarje natt. I morgon ska jag ringa Coop och sjukanmäla mig, gaaanska tråkigt jag skulle behövt pengarna... veeeerkligen för nu blir de inte många kronor i lön framöver. Eftersom Coop låter mig gå så blir de inga helger för mig. och de är ju som drar in slantarna. Men jag får hoppas att Bokia hör av sig för lite timmar :) Håll tummarna för mig!!!

Sitter och kollar på filmen om Muhammed Ali han som boxades. Och fy fan för att boxas, shiiit va spö man får ta. visst skulle de få vara en skön känsla att slå på någon för att ta ut sina aggritioner(?)

Nu ringer Angie och jag ska hem till dom och äta lite potatisgratäng och kyckling :) Smaaaarigt..

Puss hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0