Januari13

I dag är de den 13 januari och jag har jobbat hela dagen lång :) Sweet sweet :) Pappa kom och hämta mig och sen var de över till mamma och åt lite pasta med kyckling och philadelphiaostsås :) Mycket gott :) Nu sitter jag hemma skrivre blogg :) Har gjort en kladdkaka också men den blev lite föööör kladdig :( Men Sandra kommer hit i morgon och hon gillar de kladdig ;P Hahaha!
I morgon blir de en shoppingdag :) jag älskar att shoppa och jag älskar att shoppa billigt, som jag ofta säger :P HAhahahaha.
I morgon är de den 14 och i morgon är dagen jag och min sockersöta pojkvän Mathias har varit tillsammans 4 år och 11 månader, så nästa månad smäller de då är de 5 årsdagen som gäller. Weee :)

Nej nu får Mathias komma hem för jag saknar han lite gran så här på kvällningen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0