Ja nog fan är man less allt

.. men de då fan inte få förstöra allt, i dag hände de som jag har längtat efter i 2 år kanske. ser fram emot de som tusan och jag är riktigt glad och förväntansfull så de står mig över öronen :)
På söndag drar jag kosan till Toooorsåker för att åka griller med Sääändy och de ska bli så sjuuuuuuuuuuuukt kul har inte åkt på 10 år så man får väl se till att druttar på arselet :P för då blir man ju bra på arselet :P Haha!
Har jobbat hela dagen och de hat gått fort, kom vid vid halv sju tiden kanske och nu har jag gjort naglarna fina :) Vill egentligen ha fina akrylnaglar som Sändy har gjort men 1. det är för dyrt för plånboken just nu 2. jag simmar så de känns lite onödigt tycker jag och 3. nagellack med fin fransk manikyr är också fint :P Haha budget variant :) Tänk att få ha fina naglar jämt! Man känner sig så mycket finare :)
Nu ska jag hem till mami :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0