Frukost och en standag med mina tjejer

I dag vaknade jag ganska tidigt, klockan var vid 10 tiden och jag klev upp och ser 2 människohögar ligga i min soffa :P Vi käkade frukost tillsammans och sen bestämde vi oss för att dra ner på stan och kika lite :) Vi gick in i lite olika affärer men miss granström köpte nada, men miss hillberg köpte skor, ansiktssaker, tog hål i örat inuti örat eftersom hennes blev så infekterat :P jag gjorde inget hål för jag vågade inte :P vi åt på jensas :) kebabrulle :) mums, sen gick vi också in på bibliotket och lånade turiska böcker och ett datorprogram för att lära sig turkiska, men de är inte till mig de är till helene :)

ja de har vart en riktigt trevlig dag med mina två tjejer :)

klockan 18 ska jag ner med min mami och simma igen :) ser fram emot de enormt mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0