fajitas

har vart över till la familia och ätit fajitas :) göttans. mamma gav mig frågan om vi ska köpa simkort och börja simma tillsammans. köpt ett för 1 år sen och de slutade i att de inte anvöndes. trivdes inte med de men de var nog för att då tränade badminton också och jag fick känslan av att aldrig vara ledig liksom, men nu tränar jag inte badminton, kanske kommer börja, men jag ska ge simningen ett till försök :) och de var roligt att mamma kom med förslaget, nu ska vi bara få med moster marita :) men annars får vi väl köra utan henne. får se om mamma ska köpa i morgon på saaandvik :) billigare där :) 1900 om man inte tar genom sandvik..

well well cykelställ, i morgon lutar de åt valbo med sis :) kika på lite nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0