Drömmar och "ska göra innan jag dör lista"

Sitter här och funderar medans jag kollar på enligt mig bästa filmen genom tiderna 21, som handlar om hur man räknar kort i Las Vegas och hur man lever 2 liv.
Har suttit och tänkt på vad jag ska göra innan jag dör, jag ska besöka alla kontinenter 2 avklarade, spendera dagar och nätter i Las Vegas, se alla sevärdigheter i Amsterdam, kolla in louvren jaa de är väl en liten del av allt som står på min lista.

och kom att tänka på självförtroende och att tro på sig själv. har man de så utstrålar man så mycket mycket mer än om man är osäker och nervös på sig själv. Fast de ska inte gå till överdrift då blir de att man blir ful igen. lite roligt de där, ligger självk'nslan på en jämn nivå så är man snygg av naturen. tåls att tänkas på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0