6Januari

Jaa de är faktiskt 6 idag för klockan är över 12 :P Jag och Mathias håller på att ta ner alla julsaker tillsammans och de går sådär, vi hittar inte alla lådar för saker och ting, det saknas en låda med lådor, hmm. Men de känns skönt att lämna julstöket bakom sig efter allt :) Ska väl fortsätta och plocka lite, de är ganska mycket som ska ner, men julgranenn har vi fått ner i sin låda, bara lite ljustakar kvar, bara vi hittar lådan med lådorna :P Ser lite tomt ut i julgranshörnet faktiskt men jag vet inte vad som stod där innan, kanske ingenting? Just nu står de en fin vitmålad stol där med en fin luktärtsblomma på, heelt tomt på väggarna...
Mathias skulle sätta upp en blomampel i vardagsrumsfönstret och kedjorna trasslade och han har ganska bra tålamod, men de sket sig för han kastade skiten i soffan och sa: FAAAAN jag orkar inte, jag orkar inte. Släng skiten. Gick ut i hallen, vände, gick till soffan och satte sig med kedjorna igen. Hahahahaha jag höll på skratta i hjäl mig. Haaan är så härlig min älskling.

Nej nu ska jag fortsätta med julstöket :P Annars blir Mathias tokig igen. :) Haha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0