5januari

Jaa dagen har vart bra, ögonbrynen blev lite mörka men hon sa att färgen skulle lägga sig efter man hade tävttat några gånger, och efteråt var jag heeelt röd efter vaxningen :P Haha och svullen men de har lagt sig nu.
Var och handlade lite efteråt och gissa vad vi har ätit dag? Joo tacos igen för Mathias ville de, så man ger ju med sig...
Nu ser jag fram emot att året ska börja på riktigt, februari och mars då har de likson börjat, har massa rolit och bra att se fram emot, som jag sa tidigare detta år kommer nog överträffa de andra.

- 5 år med Mathias <3
- Jobb
- Soooomar
- Utomlands (?)
- Jag fyller 20 och de innebär att jag aldrig kommer kunna vara tonåring igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0