You are my heaven!

Ron Pope - I drop in the ocean.....

Min dag kortfattat, Blev väckt av Angelica vid 10 tiden och frågade om jag skulle med till Valbo, fan ja. Har ju presentkort där inne så de blev ett par jeansleggings och en kuvertväska :) Köpte tabletter till köksbordet i lila :)
Inväntar min pv, ska ta mig ett rejält snack med han sen när han kommer! ;P Kom hem från Valbo efter att ha bjussat sirran på lunch. Kom hem och började färga hennes hår, avfärga de alltså, hon ska ha de ljusare. Jääävligt sugen på de jag med men jag orkar inte hålla på med massa färgningat hit och dit. Kanske om någon månad :P Trivs i svart också de är ingen nöd på mig heller :) Jaa de här blev ju inte så kort. Men vid 18 tiden drog jag mamma och moster ner på badhuset för att dra några vändor i bassängen :) Simmade 45 minuter sen bastade jag i 10 :) Alltid skönt ju :) Nu tror jag att jag ska smörja in mig med lite Dove Summer Glov Body Lotion för att få lite lyster. Angelica sa i går. Faaan va blek du är. Jaa nej men pressa ner mitt självförtroende lite mer du. HAHA, jag vet att jag är blek men bara för att jag har slutat med solningen, cred till mig tack. ska iallafall dra på migg något lager BUS :P Så ser man frisk ut iallafall :P

FINALLY. Vi Keepers vann ju hela skiten förr omgången på Quizen och vi vann ju en weekens till Estockholmo. I december vann vi den och vi bokade in v 4 att vi skulle ta det den helgen, jaa inte blev de något av det heller. Men nu ringde han på Kharma och sa att vi skulle snacka i hop oss om något datum alla vi kunde eftersom vi har jobb och tänka på och sånt där. Skitbra ju :) Så nu har jag och Sändy snackat om 13,14 och 15 Mars, Får se vad HELLEPELLE säger bara :) Hoppas de är ok för henne. för då bär de av mot södra breddgrader :P V 11 alltså. Han sa också att han skulle ringa ner till någon krog i stockholm för att kanske kunna sätta upp oss på listan :P Weehoo :) Men de var inte säkert sa han, Men kanske :P och kanske är bra :) Brukar ju ofast vara 20-25 på krogarna där och inträde som heter duga. hoppa till tusen att de blir som vi hoppas :) håll tummarna :)

I morgon fredagen de 13 blir de mys med sändy, vi ska beställa en hemkörning och kika lets dance :P de gillar vi. kanske mrs winberg har lusta att joina :P får se med henne sen. fröken är ju på en utbildning nu till hennes nya jobb grattis så mycket till henne :)

appropå grattis. min kära kusin Andreas har ääntligen fått körlappen :) Jäävlar va grattis till dig :)

nej nu rundar vi av. ska dricka lite vatten och sen ska jag fylla almenackan med massa skoj :)


Heeeeejdaheeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0