well well cykelställ

jaa lite dålig uppdatering på senaste men en annan har jobbat som en dåre känns de som, iallafall trodde jag att de var jobb som gällde i morgon också men chefen sa, neej du får vara ledig i morgon :P Tack gud :) eller kanske taaaack chefen :) får sova ut heeeela helgen inklusive måndag :D Yeeeeey :) På måndag ska vi till besöka ett hemligt ställe jag och karln, mer får ni veta på måndag när vi kommit hem :) Sjukt pirrig faktiskt men håll tummarna för oss!!!!!!!
jaa som sagt, dålig uppdatering, dålig mat och dåligt med motion denna vecka, men en annan mår inte sämre, bara kanske lite taggad till nästa vecka, nya tag :) känns som att jag skriver detta varje vecka men de har bara hänt en gång tidigare sen jag började med mitt nya liv :) De går sakta men säkert framåt :) Synd att de gåt sakta men de går framåt :D

i dag har jag jobbat också, 13-18 sen kom jag hem kvart över sex kanske, kl 19 var de dags för tvättis, midre skitkul men de måste jag för en annan hade sista paret undies idag :P HAHA. Tänkt ekolla om de fanns någon i morgon men guuud vad jag skulle ånga mig i morgon då :) Nöjd att jag tog tag i tvättkorgen :D

Torsdagar, BARA SKIT PÅ TVN!!!

Karln kommer hem om en timme kanske och då är de han som får hämta upp all tvätt. Ska ner en sväng nu och hänga upp de som kanske är klart i maskin................................... NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0