Tisdag

Tuuuuesday :) I dag kom de in en engelsktalande kund på Bokia och skulle ha färgpatroner till en skrivare :) Nog är de fan svårt på svenska ens, meeeeeen jag klarade de galant, sa ord jag inte ens visste fanns :P Haha. Och jag fick mycket beröm av han :) Så de va roligt :)

Kom precis hem från simningen, simmade 45 minuter bara sen bastade jag sista kvarten medans mami simmade :) Men de finns en nackdel med simning, naglarna blir så jääävla skör, målade en jättefin manikyr i förrgår och de har suttit skitbra för jag har bättrat på de, men nu efter en jäkla simning, så släpper de, lika i går kände jag hur de började bli mjukt, skittråkigt, men jag simmar hellre :) Bara lite synd...

Har tvättid idag också, började kl 19 så mathias började utan mig, jag ska väl packa upp väskan och slänga i sängkläderna i tvätten också. I morgon ska jag till katthemmet med sirran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0