Tidig morgon

Var uppe vid kvart över 7 i morse och klädde på mig, sen kom mamma för att hämta mig, var på sjukan runt kvart i, fick komma in i provrummet prick 8, blev ett stick i fingret och sen fyllde dom 2 rör med blod genom en sprutjävel i armen. Gaaah, va otäckt de va men de va skönt att få de gjort, alla prover är tagna så nu slipper man de på ett tag. De var en sjuksköterskastudent som gjorde allt på mig men hon var duktig och verkligen såg till att jag kände mig i säkra händer. Jag förklarade nämnligen att jag inte tycke de va skoj att ta sprutor och dylikt. :P

Kom  hem och somnade i sängen med Mathias, gick upp halv 11 och käkade frukost, nu inväntar jag hellepelle som ska höra av sig, vi ska åka ner på stan för att kika lite :)

När jag satt i stolen för att ta sprutan i armen kom de in en mamma och pappa med en liten bebis som skulle få ett stick i fingret, medans jag satt och kallsvettades för jag tyckte de va jobbigt så började hon flina upp sig när dom hade stuckit henne i fingret. Haha skitsöt. Säger bara vänta några år ni.. De kommer där också!!!

HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0