Sova ut?

trodde inte de va? Uppe klockan 9.00 i morse för att duscha, ska snart dra i väg till Björksätrahallen för att kolla på lite badminton i världsklass :P Haha nej de är bara Stålfjärden men många bra matcher kommer de nog bli dag, tror att man kommer sitta på helspänn hela dagen :)
Ansade luggen i dag också så man ser igenom den :P haha den växer så jävla fort, ska nog kolla på hårfärg i dag också så man får färga utväxten, de är de jag hatar med svart hår, utväxten ser föööörjävlig ut men jag trivs så bra i svart så då får man väl ta smällen att färga de en gång i månaden, ibland var annan månad, men drygt är väl de, önskar jag hade narutligt svart. mycket man önskar

nej nu ska jag borsta gaddarna sen drar vi :) Mathias ska spela vid 1 så... men innan de blir de någon bra herrdubbel och kanske någon bra singel :) Hoppas hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0