Söndagkväll

Dååå var de ny månad och de är dags för hårdkörning, fuskade rejält förra veckan med både träning och mat, men i morgon blir de simning och på tisdag blir de jobb och träning, sen påå onsdag tänkte jag hänka med Angelica till katthemmet :) Saknar mina vänner :)
Iallafall på torsdag blir de simning igen :) Sen jobbar jag fredag och då får vi om de blir nå efteråt :P Annars kanske de blir på lördag eller söndag :) Sola någon dag i vevkan kanske, iallafall så blev de en brun utan sol kväll idag :) Smörjer in mig en gång innan jag lägger mig också, slipper man farliga strålar. På onsdag är de dags för hälsoundersökning, får se vad de säger, iallafall så tror jag inte att jag kommer få äta tabletter för de..

nu the holiday på 3an. Jude Law... MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0