Rastlös eftersom jag skriver inlägg efter inlägg?

Svar ja!
Har provat ringt syster dyster flera gånger men de är ju inte dirket ovantligt att flickan inte svarar! Trött jag blir... Näämen se där, ett sms :)
Jaa jag har gjort mig klar iallafall för en tripp till Valbo :) Sjuktaggad på lite nya kläder :) Har ju presentkort också som kommer väl till hands :) Har fastnat för de där med jeansleggings jag, hoppas de fins kvar på Gina :) Annars berättade Sändy att Kappis också har :) Har velat haft ett par converse också men då finns aldrig i min jäkla storlek trött jag blir på de, men kanske hittar idag :) Känns som de är min idag idag faktiskt :)

you make me feel good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0