Onsdag4februari

I dag är de onsdag, ska till badhuset och simma vid 12, sen 13.45 är de hälsokontroll och driekt efter de dar vi till katthemmet där jag ska mysa med leo . De ska bli mysigt iallafall :) Ska simma med Angelica och Denise och de ska bli kul men de lär gå sakta i dag för min träningsvärk är värre än någonsin... PUUUUUUUH.

En glad nyhet iallafall är att i går när jag skulle kolla på vårat hotell och kolla in resemålet så ser jag att priset har höjts något fruktansvärt, 13.700 för 2 pers till Tunisien med hotell, vi däremot har ju allt inräknat, med transfer och avbeställningsskydd och vad betalde vi. jooo 10.300 :P De kallar jag en bra nyhet :) :) Jag vill åka NUUUUUU, men först ska vi avnjuta sommaren :) Lägga en bra grundande bränna så man slipper ligga med spf 50 i en hel vecka :P Kanske räcker med 12? Ska fråga denise nu när vi ska simma :) Man vill ju veta allt sånt innan man drar så man kan köpa med sig :) Guuuuuud vad jag vill åka nu, så är de jämt med mig, har jag bestämt mig för något och vill något så vill jag ha de på en gång. Jag vill inte vänta,

Hittade min drömlägenhet i går, Guuuuuuuuuuuud, helt underbar en 3a på 155 kvm, helt undebart bra och stort, ligger på hyttgatan 16 :P Bokia ligger på hyttgatan 18 :) Den ligger precis över arbetarbladetskylten :) Titta in den på hemnet, den skulle jag döda för att få :) Den var inte dyr heller 795.000:- bara och de är billigt för en lägenhet på 155 kvm plus att den ligger tt övergångställ från mitt jobb och pluuuus att den ligger hemskt hemskt centralt.

Jaa men kanske man ska göra någon nytta? Men vaaaad. I kväll är de quiz och jag skulle ljuga om jag sa att jag var tagad för jag är inte ett dugg taggad, får se om de blir nå ens, håller på att bli sjuk igen också, mathias med, båda vaknade i morse med täppt näsa och huvudvärk men vad att göra???

Ett långt inlägg, men de var inte i går man skrev nå långt, detta är inte tt dugg vettigt men hoppas ni har haft en trevlig lässtund :P

Nu ska jag göra mig klar för en simtur :) Önska mig lycka till hod läkaren också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0