Ny jobbdag

Yes ska snart åka ner till arbetet och ta sig genom en ny dag :) Sen efter de blir de några simtag :) I går var de alldeles för mycket folk och alldeles för mycket gamlingar så man fick ju simma i deras takt vilket jag inte uppskattade, kom hem och bytte om för de var dags för ett gympass, haha. drog i väg till ockelbo och körde 2-3 timmar, kom hem vid tolv tiden och de raka vägen i sängen så jag är lite trött idag :S
Iallafall i går så färgade vi ögonbrynen på Helene och de blev myyyycket bra :) Kanon :) Vi skulle bleka tänderna men de blev inte nå sånt,

3 februari är de idag och inget speciellt denna vecka förutom min hälsokontroll i morgon och de känns så där...


nu ska jag göra mig redo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0