Lagomt taggad

kan jag verkligen påstå :) snackar lite med eeerica och 2-4 juli i sommar är de dert hära power meet i västerås :) snackas om att åka och jag är mer taggad än någonsin tror inte de kommer bli ett problem att få med sig karln heller... och som erica sa så tror inte hon att de kommer bli ett problem att få barnvakt åt tösen heller, hon brukar tydligen inte få tjata :D HAha... jävlar va härligt att se fram emot något som inte är om 100 år :D tror inte de kommer bli ett problem för mig att få lite ledigt på fredagen heller, är ju fredag-söndag och så snälla kamrater jag har så kanske jag får gå lite tidigare på fredagen eller kanske heelt ledig :) hur jäkla härligt låter inte detta? : en sommardag, en kall öl, fina bilar och kanonbra sällskap!!!
 böööörja tagga då:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0