just de..

glömmde berätta vad jag fick för fint i går på våran 5 årsdag :) jag ääääälskar liljor så sjukt mycket att jag ska tatuera en på min kropp och vad får jag inte? JOOO liljor med massa fina rosa blommor och de var tokfint :) sen fick jag en sån här gelehjärtan som jag inte ens tycker om haha. men de kanske inte han vet. tanken som räknas och jag älskar honom massa :) av mig fick han en sån här grå nalle som är skitdyr men jag köpte min på bokia och fick lite procent :P yes :) sen köpte jag ett fint kort och skrev sånt här smörigt kärleksdravel :P HAHA.. haha nej men jag skrev från hjärtat och de kanske lät lite smörigt hahaha. sen fick han en tavla med massa ramar i för att sätta kort i och jag då pysselmikkan har ju framkallat kort på oss ända fråmn 2004 så de finns 5 kort i den och de blev jättefint :) fick en 5 årspresent av angelica och dom otroligt fina ljusliktor. skyhöga är dom ett set på 3 som är tripp trapp trull med enorma kåpor som man kan ha sand och massa rolga grejer i, annars var de hemskt stilrent med bara ett värmeljus i. kanske man ska uppgradera sig och kanske sätta små små blockljus i :) kan bli läckert.

fick ett sms nyss. ställ colan på kylning är på väg nu...

dom är på väg hit nu så de var ju bara klä på sig och styra upp frillan :P'

ingen dusch blev de heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0