Iceskates

Jaa fy fan, nu sitter vi hemma hos mig och har nyss druckit upp en kopp varm choklad :) Sjukt kallt om fötterna och de gör så ont när man kommer in i värmen efter att ha vart skitkalla, trodde jag skulle börja grina för de gjorde så ont :S
I dag skulle jag ha tränat badminton men Mathias ska ha bilen till Hofors, Angelica har mammas bil och mamma skulle ta pappas till badhuset så vips så har man ingen nytta av ett körkort. Pissskit. Men då bestämde jag mig för att simma med mamma och moster Marita istället, träning som träning. Har fått lite träning i dag också på rinken i grillerna :P Va riktigt jobbigt att skotta och sen när man redan är svettig ska man åka :D Haha.. Tog med oss pulkan för att frakta grillerna och de vi hade med oss och sen fick helle åka tillbaka. hahahahaha. Lite roligt såg de ut iallafall och i nedförsbackarna släppte jag så hon fick åka fritt. HAHAHAHAHAAHAHAHHA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0