HYffsat rastlös!?!?!

Kan vara möjligt, sjukt uttråkad. :( Har suttit och kollat på lägenheter och hus på hemnet. Hittar ju alltid hus och lägenheter jag vill ha och alltid när jag får något på hjärnan så börjar jag alllltid att tänka hur jag vill ha de och hur jag ska ha det, och det är inte bara 4 hus utan de är säkert 10 och det är inte 5 lägenheter, minst 15. Vill ha något eget nu och rusta de till mitt eget eller jaa VÅRAT eget. De får vi inte glömma :) För de kommer kännas så underbart när vi kommer ta ett lån tillsammans, stå på lägenheten tillsammans och ha ett mer gemensamt liv :) Längtar så de knakar :)

Vet exakt hur jag vill ha det i våran kommande lägenhet så jag ser de framför mig varje dag och tänker på de oavbrutet känns de som :) För er som inte visste de så är jag helt såld på att inreda, bygga och måla allt till hur jag vill ha de :) Skulle helst vilja göra om 1 gång om året, man får helt sjuka bra ideer jävligt ofta :P Skulle helst vilja köpa riktiga ruckel till hus och göra om och fint sen sälja och tjäna en liten kosing på de :) Tänk att ha de som jobb :) Hur underbart som helst :)

Verkar då inte bli någon hockey heller för SMART mathias har inte hämtat ut biljetterna till matchen som var senast idag. Och när han skickade sms till Angelica om hon kunde göra de så stod de bara massa dataspråk i smset. men dumt då att ringa upp på en gång och fråga, men den var tydligen avstängd. jävligt synd för jag antar att biljetterna är betalade. kul jävligt kul. trött jag blir!!! också ringer angelica tjugo i tio och frågar något. jaa för till dess hinner jag få tag på mathias och åka ner till ica. lika mycket som hon inte hinner....


nej tänk om man kunde ha lite mer ansvar! pengar är ju inget man vill kasta omkring sig. speciellt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0